۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

سفر پدر معنوی طالبان به تهران برای دیدار با خامنه ای

 مشاور ارشد ولی فقیه در امور بين ‌الملل از سفر پدر معنوی طالبان برای شرکت در نشستی در تهران با حضور خامنه ای خبر داد .

به گزارش ايسنا،علی اکبر ولايتی با تاييد خبر سفر "مولانا سميع الحق" به تهران، از وی به عنوان پدر معنوی طالبان ياد کرد و گفت، مولانا سميع الحق برای شرکت در"اجلاس جهانی علما و بيداری اسلامی"  به ايران سفر کرده و در تهران از افکار طالبان دفاع کرده است .



رادیو فردا در گرارشی اعلام کرد، "مولانا سميع الحق " رئيس و استاد بزرگ مدرسه مشهور "دارالعلوم حقانی" است و به عنوان يکی از روحانيون تندرو دارای نفوذ در بين طالبان پاکستان و افغانستان شناخته می‌شود. 


صدور انقلاب اسلامی تحت عنوان بيداری اسلامی

حکومت اسلامی در حالیکه با بحران های حاد داخلی و بين المللی روبرو است، هم چنان سودای صدور انقلاب اسلامی را تحت عنوان بيداری اسلامی در سر می پروراند. 

امير عبداللهيان معاون وزارت خارجه رژيم در امور کشورهای عربی و آفريقايی در این باره به خبرگزاری فارس گفت، امروزه سخن گفتن از عمق استراتژيک جمهوری اسلامی ايران يا گفتمان انقلاب اسلامی، راحت تر از سه سال پيش است، چون شاخص های ملموسی در شمال آفريقا، در خليج فارس و در حوزه های مرتبط و پيرامونی وجود دارد که مؤيد آن است. 

وی گفت، کافی است شاخص ها را از تونس در شمال آفريقا تا يمن در جنوب خليج فارس، ببينيم خوشبختانه تحولات منطقه در مسير بيداری اسلامی و تحت نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی ايران است.