۱۳۹۲ آبان ۳۰, پنجشنبه

اعتراضات در بندر ماهشهر، سراوان، اصفهان، ساوه، تهران، نکا، مريوان و دهلران


جمعی از مردم خشمگين بندر ماهشهر روز دوشنبه ۲۷آبان ماه در اعتراض به وعده يی دروغين بانک ام الائمه برای پس دادن سپرده هايشان با هجوم به بانک شيشه های آن را شکستند. اين تهاجم هنگامی صورت گرفت که يکی از افراد معترض در حالی که بنزين روی خود ريخته بود با مراجعه به بانک خواهان بازپرداخت سپرده هايش شد و تهديد کرد در صورتی پولش را پس ندهند خود را به آتش می کشد.

روز سه شنبه۲۸آبان جمعی از مردم شهر سراوان در استان سيستان و بلوچستان در اعتراض به کمبود نان در مقابل فرمانداری رژيم در اين شهر تجمع کردند و با فرماندار مزدور درگير شدند
اعتصاب کارگران شرکت پلی اکريل اصفهان روز چهارشنبه برای پنجمين روز متوالی ادامه داشت. کارگران معترض که بيش از ۱۲۰۰تن هستند خواستار لغو طرح ضدکارگری رژيم برای کوچک سازی کارخانه می باشند.
جمعی از کارگران شرکت ”نکا سفال“ در شهرستان نکا در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق عقب افتاده در مقابل فرمانداری رژيم تجمع کردند.
کارگران تأسيسات دانشگاه علم و صنعت تهران روز سه شنبه ۲۸آبان در اعتراض به اخراج تعدادی از کارگران اين مجموعه و شرايط ناعادلانه کاری در مقابل اداره خدمات تجمع کردند.
کارگران شرکت پيمانکاری توسعه آبهای زيرزمينی وابسته به اداره آب مريوان روز سه شنبه۲۸آبان در مقابل دفتر گرداننده اين شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار پرداخت 6ماه حقوق عقب افتاده خود شدند.
رانندگان اتوبوسهای شرکت واحد اتوبوسرانی ساوه روز سه شنبه 28آبان در اعتراض به پايين بودن حقوق ماهيانه اعتصاب کردند.
موج جديد دستگيريها برای ايجاد فضای رعب و وحشت به منظور مقابله با اعتراضات مردمی است.