۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

آغاز توزیع کوپنی فرآورده‌های نفتی

معاون وزیر نفت با اشاره به آغاز توزیع کوپنی گاز مایع و نفت سفید مشترکان همزمان با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از آمادگی تمامی جایگاه‌ها برای عرضه بنزین سه نرخی و گازوئیل دونرخی خبر داد و گفت: هم اکنون سامانه پرداخت الکترونیکی در تمامی جایگاه‌ها نصب و راه اندازی شده است.
علیرضا ضیغمی در تشریح اقدامات وزارت نفت برای تامین نفت سفید و گاز مورد نیاز مشترکان همزمان با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها گفت: با هماهنگی وزارتخانه های نفت و کشور میزان قابل توجهی کوپن برای توزیع گاز مایع و نفت سفید در سراسر کشور توزیع شده است.
معاون وزیر نفت با بیان اینکه این کوپنها توسط 37 منطقه پخش فرآورده های نفتی در 32 استان کشور توزیع شده است، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده با ستاد سوخت استانها با عرضه هر برش کوپن 2 کپسول 11 کیلوگرمی گاز مایع به خانوارها تحویل می شود.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفیتی همچنین با تاکید براینکه برای توزیع نفت سفید مطابق با تعداد افراد خانوارها این حامل انرژی توزیع شده است، تاکید کرد: برای توزیع عادلانه نفت سفید در بین مشترکان مطابق با سهمیه های سالانه توزیع انجام شده است.
این عضو ستاد تدابیر ویژه اقتصادی وزارت نفت با تاکید بر اینکه هیچ گونه مشکلی در تامین نفت سفید و گاز مایع خودروها وجود ندارد، خاطر نشان کرد: تاکنون چندین میلیون قطعه کوپن در سراسر کشور توزیع شده است.
معاون وزیر نفت همچنین با اشاره به آمادگی تمامی جایگاه‌های بنزین و گازوئیل برای عرضه سوخت چند نرخی تاکید کرد: همچنین سامانه کیف الکترونیکی وجه سوخت برای افزایش صرف خدمات در تمامی جایگاههای سوخت راه اندازی شده است.