۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

گزارشي ازفعاليتهاي ضد حكومتي دربروجرد

حرم 89 فصل تازه ای از شعارنویسی و جنبش زیرزمینی در بروجرد بود. بطوری که شب عاشورا شعارهای متعددی بر در و دیوار شهر نمایان بود و در شلوغی روز عاشورا جمعیت مردم با شعارهایی که بر در و دیوار و پلاکاردهای شهر خودنمایی می کرد روبرو شدند و نیروهای مزدور بیش از پیش خطر را احساس کردند و سردرگم شدند.
در مراکز شهر، محل های تجمع دسته های عزاداری و مردم شعارهای: "مرگ بر خامنه ای"، "مرگ بر اصل ولایت فقیه"، "مرگ بر دیکتاتور" ، "دیکتاتور کوتوله به زودی سرنگونه " به چشم می خورد.
همچنین در بهشت شهدای بروجرد، یعنی مکانی که از صبح زود عاشورا محل عبور هیئت های عزاداری و اسکان مردم بود , شعارهایی به چشم می خورد که شب قبل معترضين بروجردی با نوشتن آنها ضربه دیگری بر پایه های لرزان نظام منحوس ولایت فقیه وارد آوردند . شعارهای "مرگ بر اصل ولایت مستبد آخوندی"، "خامنه ای خامنه ای مرگ به نیرنگ تو"، "یزید یزید خامنه ای، مرگ به نیرنگ تو" و "خامنه ای ملعون گمشو از این مرز و بوم" دیده می شد.
این شعارها از همان اول صبح خودنمایی می کرد و در اواسط روز نیروهای مزدور اقدام به پاک کردن و رنگ نمودن این شعارها نمودند غافل از اینکه ننگ با رنگ پاک نخواهد شد.
در عصر عاشورا طی مراسمی که نیروهای بسیج به همکاری سپاه برگزاری کرده بود(مراسم خیمه سوزان و بازسازی وقایع کربلا) در بین جمعیت افرادی چهره مخفی کرده با باتوم هایی بدست دیده می شد.
فعاليت هاي ضد حكومتي جوانان موجب دلگرمي مردم بروجرد درمبارزه با حكومت ديكتاتوري آخوندي شد .