۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

شرایط امنیتی در تهران همزمان با اعلام حذف یارانه ها

تهران ـ ۲۷ آذر ـ همزمان با اعلام حذف یارانه ها، اقدامات امنیتی وسیعی توسط ارگانهای امنیتی به اجرا گذاشته شده است. رژیم به وضوح از عکس العمل خشمگینانه مردم در هراس است.
- در محلهایی مثل زیر پل سیدخندان، خیابان انقلاب، بلوار کشاورز، هاشمی، مزدوران انتظامی به صورت گروه به گروه مستقر شده اند.
در پمپ بنزینها نیروهایی مستقر هستند که لباسشان، لباس معمول انتظامی نیست و رنگی شبیه به صورتی دارد که با موتور هستند. شاهدان می گویند این رنگ جدید است.
این نیروها از جمله در پمپ بنزینهای روزولت، مصدق ـ پزشکپور (بالاتر از میدان ولیعصر)، بهارستان، شهرآرا، قلعه مرغی، چهار راه گمرک، اتوبان موسوم به کاشانی، اتوبان محمد علی جناح، خیابان دماوند، خیابان مصدق نرسیده به شرکت سایپا، و جنت آباد اتوبان آبشناسان، مستقر شده اند.
شایعات درمورد قیمت بنزین زیاد و مختلف است ولی گفته می شود که قرار است قیمت بنزین لیتری ۷۰۰ تومان بشود.
بهم ریختگی در بازار سایر اقلام هم زیاد است و قیمت گوجه فرنگی از امروز ۳۷۰۰ تومان شده است در حالیکه تا دیروز به قیمت ۳۰۰۰ تا ۳۲۰۰ تومن فروخته می شد کرد.
تخم مرغ اصلا در بازار نیست که گران باشد یا ارزان.
 وضعیت بازار تهران از ساعت ۹ تا ۱۲ امروز  خیلی خلوت تر از روزهای قبل بود.
تکمیلی خبرهای عاشورا از تهران
تهران ـ ۲۵ آذر ـ ساعت ۱۱۳۰ ـ در سبزه میدان یک هیئت عزاداری ۱۵۰ نفره از جوادیه در این ساعت با مزدوران انتظامی که مانع ورود آنها از خیابان خیام به خیابان بوذرجمهری می شدند درگیر شده و شعار مرگ بر دیکتاتور سردادند. در این درگیری ۲ مزدور انتظامی گوشمالی داده شدند و ۳ تن از مردم مجروح شدند.
 تهران ـ ۲۵ آذر ـ ساعت ۲۰۳۰- در مقابل درب شمالی بازار تهران در خیابان بوذرجمهری، ۱۵۰ نفر از مردم در مقابل یک هیئت عزادارنمای رژیمی ۸۰ نفره در طرف دیگر خیابان صف آرایی کرده بودند. مردم  با شعار مرگ بر دیکتاتور و الله اکبر و با سنگ به مزدوران رژیم تهاجم کردند و با آنها درگیر شدند. در این درگیری که نهایتا انتظامی به نفع مزدوران رژیم دخالت کرد، ۴ مزدور با سنگ گوشمالی داده شده و زخمی شدند، ۳  نفراز مردم دستگیر و ۳ نفر دیگر مجروح شدند.