۱۳۹۱ دی ۸, جمعه

رژيم آخوندها با برپايي چوبه هاي دار در ملاعام در سراسر كشور درصدد تشديد جو ارعاب و خفقان است (ايران: اعدام 26 زنداني)

http://www.ir-efshagari.com/plugins/content/jumultithumb/img.php?src=Li4vLi4vLi4vaW1hZ2VzL3N0b3JpZXMvQWtoYmFyLzkxLTEwLzEwLTEvNjExMS5qcGcmYW1wO3c9MzAwJmFtcDtoPTI1MCZhbXA7cT0xMDA=رژيم ضدبشري آخوندي روز پنجشنبه 7ديماه در يك اقدام جنايتكارانه پنج زنداني را در صحنه يي تكاندهنده در پارك «مهرورزي» ياسوج و يك زنداني ديگر را در سمنان اعدام كرد. اعدام يك زنداني در ساري (5ديماه)، اعدام هفت زنداني در زندان مركزي اصفهان (30آذر)، اعدام يك زنداني در كاشان (27آذر)، اعدام سه زنداني در اروميه (26آذر)، اعدام يك زنداني در سمنان (27آذر)، اعدام سه زنداني ازجمله يك شهروند پاكستاني در زندان مركزي زاهدان (18آذر) و اعدام چهار زنداني از جمله يك زن (13آذر) در شمار اعدامهايي اعلام شده طي سه هفته اخير هستند.
اطلاعات بخش مهمي از اعدامها هرگز به خارج از زندانها درز پيدا نمي‌كند. در همين حال دژخيمان رژيم در سلماس حكم اعدام شش زنداني را در اين شهر صادر كردند.

در روز 20آبان، شورش آلدو، يك زنداني كرد 35ساله، بر اثر شرايط وخامت بار زندان و اعمال شكنجه هاي بسيار خود را در زندان مهاباد حلق آويز كرد.
رژيم آخوندها كه به طور فزاينده با بحرانهاي داخلي و بين المللي رو به روست، براي حفظ اين ديكتاتوري خونريز صرفا به منظور ارعاب و جلوگيري از گسترش اعتراضات اجتماعي به برپا كردن چوبه هاي دار در شهرهاي سراسر كشور روي آورده است.
مقاومت ايران عموم مراجع بين المللي به ويژه كميسر عالي حقوق بشر و گزارشگران ويژه نقض حقوق بشر در ايران و دستگيريهاي خودسرانه، اعدام و شكنجه را به اقدامي عاجل براي توقف روند فاجعه بار نقض حقوق بشر در ايران فرا مي خواند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
7دي1391 (27دسامبر2012)