۱۳۹۱ اسفند ۱۷, پنجشنبه

پدر وبلاگ نویس زندانی: تعهد گرفتند که ساکت باشیم

پدر کاوه طاهری وبلاگ نویس شیرازی نسبت به بلاتکلیفی پرونده فرزندش اعتراض کرده و در گفتگویی با مسیح علی نژاد می گوید:‌ نماینده های شهر ما هم نماینده های واقعی مردم نیستند که به داد ما برسند.

او می گوید: پسر من کاوه طاهری یک وبلاگ نویس مستقل است نه به گروهی وابسته بوده، نه به تشکیلاتی وابسته بوده، نمی دانم هر کسی انتقادی کرده باید مارک تبلیغ علیه نظام را به پیشانی اش بزنند. هشت سال ما اهواز زیر توپ و خمپاره و موشک بودیم، پسر من روح و روانش ترکش خورده است.

پدر کاوه طاهری می گوید: وزارت اطلاعات مرا همان روزهای اول خواستند و گفتند شما با جایی مصاحبه نکن بعد از یک یا دو هفته پسر شما آزاد می شود. من هم به خاطر کشورم تا حالا صبر کردم، ۵۲ روز تحمل کردم. اما به تعهدات و قول خودشان عمل نکردند. نشان می دهد آنها هم مثل کسانی که در راس این نظام قرار دارد دروغگو هستند.