۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

لاريجانی: در کنار حزب الله و رژیم اسد ايستاده ايم

صدا و سیمای رژیم: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در تمام شرایط و در همه زمینه ها در کنار دولت و ملت سوریه ایستاده است.

به گزارش اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی؛ دکتر علی لاریجانی در دیدار با رییس مجلس سوریه و هیئت بلندپایه پارلمانی همراه با بیان این که در اوضاع کنونی سوریه تحت ظلم بین المللی و رفتار کینه ورزانه قدرت های جهانی و برخی کشورهای منطقه قرار گرفته است تاکید کرد:

استقامت و ایستادگی دولت و ملت سوریه سرانجام این کشور را پیروز خواهد کرد.

وی افزود: بیش از دو سال مقاومت در مقابل هجوم همه جانبه و جنگ فراگیر قدرت های استکباری ضد استقلال و حاکمیت ملی سوریه دستاوردی بزرگ برای سوریه و شکست دشمنان این کشور است.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین بر نقش مهم همکاری های پارلمانی در گسترش و توسعه روابط در همه زمینه ها تاکید کرد و حمایت مجلس شورای اسلامی را از تقویت و تحکیم همکاری های دو جانبه بیان داشت.

همچنین رییس مجلس سوریه در این دیدار با قدردانی از حمایت کشورمان از کشورش در اوضاع دشوار کنونی سوریه گفت: دولت و ملت سوریه کاملا آماده رویارویی با همه گزینه ها و احتمالات هستند.

محمد جهاد اللحام تصریح کرد: دشمنان سوریه در مقطع کنونی با طرح پاره ای اتهامات دورغین درصدد تشدید بحران و افزایش فشارها بر دولت و ملت سوریه هستند.

وی همچنین بر اهمیت همکاری های نزدیک دو پارلمان در مجامع بین المللی و منطقه ای تاکید و از نقش موثر مجلس شورای اسلامی در کمک به دولت و مردم سوریه قدردانی کرد.