۱۳۹۲ مرداد ۲۲, سه‌شنبه

دست داشتن وزیر دفاع پیشنهادی در عملیات ترور

درحالی که هیچ یک از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار نیست در مخالفت با سکان‌داری حسین دهقان در وزارت دفاع سخن بگوید، یک نشریه صهیونیستی اتهاماتی را علیه وی مطرح کرده است.

به گزارش  فارس، در حالی که سوابق وزیر دفاع معرفی شده توسط حجت‌الاسلام حسن روحانی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به حدی روشن است که هیچ‌یک از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در جریان فرآیند رای اعتماد به کابینه، حاضر به مخالفت با وی نشده‌اند، یک روزنامه صهیونیستی شروع به اتهام‌پراکنی علیه دکتر حسین دهقان، وزیر آینده دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پرداخت.



بنابراین گزارش، پایگاه اطلاع‌رسانی موسوم به «اسرائیل نشنال نیوز» به نقل از روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هایوم» وزیر دفاع آینده جمهوری اسلامی ایران را به همکاری در ترور آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در گذشته متهم کرده است. 

بنابراین گزارش و بر اساس گزارشی که «شیمون شاپیرا»، محقق مرکز تحقیقات امور عمومی اورشلیم (بیت المقدس) تنظیم کرده است، ژنرال حسین دهقان در حمله به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در لبنان در دهه 1980 میلادی دخیل بوده است. به ادعای شاپیرا، دهقان که تمام عمر نظامی خود را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپری کرده است، پس از جنگ اول لبنان در سال 1982 به این کشور اعزام شده بود.

این گزارش از حسین دهقان به‌عنوان مسئول تشکیل شاخه نظامی حزب‌الله لبنان نام برده است. پیش‌تر المانیتور نیز در گزارشی از دکتر دهقان به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران حزب‌الله لبنان در سن 25 سالگی یاد کرده بود.

رسانه‌های صهیونیستی پس از انتخاب دکتر حسن روحانی به ریاست‌جمهوری، وی را نیز به دست داشتن در انفجار آمیا متهم کرده بودند. رسانه‌ها و مقامات صهیونیست تلاش می‌کنند تصویری ناخوشایند از دولت آقای روحانی در مجامع جهانی ارائه کنند.

جالب‌تر آنکه آنچه از نظر این رسانه صهیونیست – یعنی حمایت از مقاومت اسلامی مردم لبنان - یک اتهام تلقی می‌شود در بین وفاداران به‌گفتمان انقلاب اسلامی نه یک اتهام، بلکه یک افتخار است.

پیش‌بینی می‌شود دکتر دهقان با رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر دفاع جدید جمهوری اسلامی ایران برگزیده شود.