۱۳۸۹ دی ۵, یکشنبه

انتقال زندانی سیاسی محکوم به اعدام به مکانی نامعلوم

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: رضا شریفی بوکانی زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدام، صبح امروز به مکانی نامعلوم منتقل گردید. با توجه به تهدیدهایی که توسط مقامات امنیتی طی روزهای اخیر مبنی بر اجرای حکم اعدام وی صورت گرفته نگرانی ها در مورد انتقال امروز این زندانی شدت یافته است.
به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، بنا به اخبار واصله از تبعیدگاه رجایی شهر کرج (گوهردشت) رضا شریفی بوکانی زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج، حوالی ساعت 10 صبح امروز و به بهانه اعزام به مراجع قضایی از بند 4 زندان رجایی شهر کرج به مکان نامعلومی انتقال داده شد و تا غروب امروز و لحظه تنظیم این خبر اطلاعی از وضعیت وی در دست نمی باشد.
رضا شریفی بوکانی به اتهام ارتباط و همکاری با یکی از احزاب کرد به اعدام محکوم گردیده و تهدیدهایی که توسط مقامات امنیتی طی روزهای اخیر مبنی بر اجرای حکم اعدام وی صورت گرفته، و همچنین عدم پایبندی دولت جمهوری اسلامی به قوانین مورد تائید خود همچون خودداری از اعدام محکومین در ماه های حرام از جمله اعدام های اخیر صورت گرفته در سیستان و بلوچستان و زندان مرکزی اهواز، نگرانی ها در مورد انتقال امروز این زندانی شدت یافته است.