۱۳۸۹ دی ۵, یکشنبه

مخابرات: واگذاری مخابرات قطعی است

مديرعامل شركت مخابرات ايران در خصوص قرائت گزارش تحقيق و تفحص از مخابرات در مجلس، اظهار داشت: واگذاري سهام اين شركت با تأييد شوراي رقابت و جمع‌بندي نظرات وزارت اقتصاد و نمايندگان پيشگامان كوير يزد صورت گرفته است.

صابرفيضي مديرعامل شركت مخابرات ايران ضمن بيان اين مطلب افزود: اين موضوع قبلاً هم مطرح شده و براي بررسي به شوراي رقابت رفت و نهايتاً نظر شوراي رقابت اين بود كه معامله درست و قانونی انجام شده است.

وي گفت: اين بحثي است كه سازمان خصوصي‌سازي بايد به آن جواب دهد و در اين بحث، ما كسي بوديم كه با اين مجموعه فروخته شديم و بنابراين در اين واگذاري نقشي نداشتيم.

مديرعامل شركت مخابرات ايران گفت: اين كه در جريان اين واگذاري چه اتفاقي افتاده، بايد از سوي سازمان خصوصي‌سازي و شوراي رقابت بررسي مي‌شد كه شوراي رقابت هم پيش از اين نظر خود را داده است.

فيضي یاد آور شد: شوراي رقابت در جلسات متعدد و طولاني‌ اين موضوع را بررسي كرد كه در اين جلسات خريداران حضور يافتند و توضيح دادند، نمايندگان پيشگامان كوير يزد حرف‌هايشان را زدند و مسئولان وزارت اقتصاد در آن دفاع كردند كه نهايتاً براساس تمام حرف‌هاي زده شده شوراي رقابت جمع‌بندي كرد و نظر به صحيح بودن معامله مخابرات داد.