۱۳۸۹ دی ۲۰, دوشنبه

مشاور سرکرده پاسداران: سران فتنه بايد محاكمه شوند

محمدحسين صفارهرندي گفت: سران فتنه بايد بابت جنايات سال 88 خود و فرصت‌سوزي‌هاي زياد محاكمه شوند.

محمدحسين صفارهرندي در كارگاه آموزشي و تحليلي تهاجم فرهنگي در تيپ 44 قمر بني‌هاشم سپاه استان چهارمحال و بختياري با اشاره به فتنه انگيزي‌هاي برخي از عوامل استكبار جهاني در سال گذشته اظهار داشت: سران فتنه بايد بابت جنايات سال 88 خود و فرصت سوزي‌هاي زياد محاكمه شوند.
وي تصريح كرد: بايد فتنه‌گران محاكمه شوند و پاسخگوي اشتباهات خود باشند نه اينكه از رأفت اين نظام الهي استفاده كرده و طلبكارانه بخواهند به صحنه سياست بازگردند.
صفارهرندي گفت: به لطف خدا وضعيت عمومي كشور بسيار مطلوب و رضايت بخش است و با عنايت خداوند سبحان و درايت رهبر حكيم و فرزانه انقلاب اسلامي، جمهوري اسلامي ايران در دنيا سربلندتر از گذشته به راه خود ادامه مي‌دهد.

مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران در بخش ديگري از سخنان خود به تلاش غرب براي انزواي جمهوري اسلامي اشاره كرد و افزود: غربي‌ها با تحريم‌ها سبب شدند ما توانمندي‌هاي جديدي در عرصه‌هاي بين‌المللي بياموزيم و در نهايت نيز غربي‌ها گفتند كه ايران با دور زدن تحريم‌ها ما را مسخره كرد.
وي با اشاره به تلاش غرب براي تحريم فروش بنزين به كشورمان، گفت: اين تهديد تبديل به فرصتي شد تا ايران اسلامي با اتكا به متخصصان خود به صادركننده بنزين در جهان تبديل شود.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت نهم ادامه داد: در حالي كه عوامل خود فروخته، بي‌مواجب و غرب‌زده داخلي شروع به جو سازي كردند كه بنزين توليد داخل مضرات زيادي دارد، غربي‌ها با صادرات ما مواجه شده و اعلام كردند كه حاضريم بنزين را به قيمت كمتر از گذشته به شما بفروشيم.