۱۳۸۹ دی ۲۰, دوشنبه

باند احمدی نژاد به جان هم افتاده اند: چاپلوس، معلوم الحال..

سایت حکومتی "صراط نیوز" (حامی دولت احمدی نژاد): رواج بي سابقه چاپلوسي در دولت
روز گذشته يك سايت خبري حامي مشايي كه پشتيباني از آن به عهده "عبدالرضا- د" يكي از چهره هاي رسانه اي دولت که در حال حاضر در وزارت صنايع و معادن است در خبري جالب مدعي شد پشت پرده اجراي طرح هدفمندي يارانه ها محرابيان وزير صنايع و معادن است! (محرابیان خواهرزاده احمدی نژاد است)
به گزارش صراط نيوز پس از متن تملق گويي جوانفكر (مدیرعامل ایرنا) در وصف اسفنديار مشايي اين بار نوبت به يك سايت خبري معلوم الحال رسيد تا به تعريف و تمجيد از يكي ديگر از اعضاي هيئت دولت بپردازد . اين سايت خبري كه خود را سايت حامي مهندس مشائي مي نامد درمطلبي نوشت: " مجلس ازمجموع 246 راي ماخوذه با 174 راي موافق، 49راي مخالف و 18 راي ممتنع محرابيان ر ا وزير كرد تا جوان‌ترين عضو كابينه احمدي‌نژاد به كابينه راه پيدا كند" اين در حالي است كه دوستان پشتيبان اين سايت يادشان رفته كه راي اعتماد مذكور مربوط به وزارت محرابيان در دولت نهم بود و وي جهت تصدي پست وزارت صنايع و معادن در دولت دهم تنها با 153 راي موافق و 103 راي مخالف روبرو شد و با اختلاف بسيار اندك توانست وزارتش در وزارتخانه را ادامه دهد .
نگارنده مطلب تبليغاتي محرابيان در سايت مذكور در بخشي از نوشته جالبش آورده: "محرابيان که اکنون در دوره دوم مسئوليت خود در وزارت صنايع کابينه احمدي‌نژاد به 40 سالگي رسيده است، سالهاست که در حوزه ها و دوره هاي مختلف مديريتي دکتر احمدي‌نژاد همراه او بوده است"
نگاهي گذرا بر سابقه علي اكبر محرابيان قبل از پيوستن به دولت احمدي نژاد مي تواند صحت و سقم مطلب را بيشتر مشخص كند .
- معاون بزرگترین شرکت تولید کننده صنایع چوب کشور (سیما چوب)
- مشاور شهردار تهران
- عضو هیئت مدیره شرکت شهروند وابسته به شهرداری تهران
- رئیس موسسه عمران استان اردبیل
- مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان اردبیل
- موسس و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری استان اردبیل از جمله سوابق درخشان! محرابيان قبل از پيوستن به دولت است .
گفتني است پيش از اين كتابي توسط "عبدالرضا - د" پشتيبان سايت مذكور به رشته تحرير در آمده كه به طرز تملق آمیزی به عملكرد علي اكبر محرابيان پرداخته بود. وي نام اين كتاب را " محراب توليد " گذاشت. اين كتاب به شماره شابك 9-01-6015-600-978 در 448 صفحه توسط موسسه فرهنگي –هنري پويا نقش در قطع رحلي و به تيراژ 2000 به قيمت 8700 تومان منتشر شده بود"
لازم به ذكر است چندي پيش همين سايت با انتشار عكسي از احمدي نژاد كه مربوط به لحظات پس از مناظره با ميرحسين موسوي بوده و وي به همراه اطرافيانش در پشت وانت نيساني قرار داشت، در تحليلي مضحك مدعي شد چون محرابيان و مشايي در دو طرف احمدي نژاد ايستاده اند در نتيجه آنها از بيشترين مقبوليت نزد رئيس جمهور برخوردارند .
لازم به ياد آوري است برخي سايتهاي قارچ گونه كه با حمايت چهره هاي درجه چندم وابسته به مشائي اداره شده و با توجه به هزينه هاي سرسام آور، منابع مالي آنها نا مشخص است .اخيرا خبرهاي متنوعي به نفع يكي از وزراي دولت منتشر مي نمايند .