۱۳۸۹ اسفند ۷, شنبه

قوت گرفتن شایعه بازداشت موسوی و همسرش در تهران

گزارش خبرنگار ما از تهران: در تهران شایعه بازداشت زهرا رهنورد و میرحسین موسوی به شدت قوت گرفته است. شنیده ها حکایت از آن دارد که این دونفر در روز چهارشنبه 4 اسفند به نقطه نامعلومی که گمان می رود از خانه های امن سپاه پاسداران باشد منتقل شده اند و علت حضور گسترده نیروهای امنیتی در خیابان که آنروز بخش ای زیادی از تهران را دربر می گرفت انتقال آنها از کوچه اختر (خیابان پاستور) به نقطه ای نامعلوم بوده است.

تاکنون هیچ منبع رسمی یا غیر رسمی بازداشت موسوی و همسرش را تایید نکرده است اما تعدادی از وکلای سرشناس کشور که وکالت زندانیان سیاسی را برعهده دارند خبر بازداشت آنها را تایید می کنند.

شهروندان تهرانی که در نزدیکی خانه موسوی سکونت دارند نیز احتمال انتقال این دو راچندان دور از ذهن نمی دانند چرا که به گفته آنان حدود 48 ساعت است که از میزان مامورین مستقر در اطراف منزل موسوی کاسته شده و تردد نیروهای امنیتی نسبت به گذشته کمتر شده است.

همچنین برخی از فعالین اصلاح طلب که گاه و بیگاه موفق می شدند به صورت تلفنی با زهرا رهنورد تماس بگیرند نیز طی 48 ساعت گذشته به هیچ عنوان نتوانسته اند این ارتباط را برقرار کنند. اهالی محل نیز تایید می کنند که در این مدت هرگز برق خانه این دونفر شب ها روشن نشده و آثاری از زندگی در آن خانه دیده نمی شود.