۱۳۸۹ اسفند ۷, شنبه

اداره راه ‌و ترابری اهواز پلمپ شد

ایسنا: رییس اداره راه و ترابری شهرستان اهواز با اشاره به اینکه این اداره از بعد از ظهر روز چهارشنبه، چهارم اسفند، با حکم دادگستری پلمپ شده است، گفت: این اداره توسط معارض خصوصی پلمپ شد؛ البته ما نیز اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرده‌ایم.

"اتابک زراسوندی"، اظهار کرد: زمین اداره راه و ترابری این شهرستان مشاع بوده و از 40 سال پیش تاکنون در اختیار این اداره قرار داشت.

وی افزود: همچنین با اجرای این حکم، سند مالکیت این زمین باطل شده است، اما ما معتقد هستیم این زمین دارای سند است.

زراسوندی تصریح کرد: برای پیگیری و بررسی حقوقی این مسأله وکیلی برای اداره راه و ترابری اهواز در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: در هر صورت نظر ما این است که اگر حق با معارض است حق به آن‌ها داده شود اما این زمان، زمان مناسبی برای رسیدگی به این مسأله نیست و بهتر بود حداقل در 45 روز آینده مورد بررسی قرار می‌گرفت.

زراسوندی در ادامه به فعالیت‌های این اداره درباره ورود راهیان نور، مسافران نوروزی، انجام عملیات راهداری و زیباسازی ورودی‌ شهرها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمام این اقدامات متوقف شده است.

وی افزود: با مکاتباتی که با رییس قوه قضاییه داشتیم، اجرای این حکم متوقف اعلام شد اما اجرایی شدن این حکم در حال حاضر جای سئوال است.

زراسوندی با اشاره به اینکه این اداره یک ارگان دولتی است و خدمات اجتماعی به مردم ارایه می‌دهد، خاطرنشان کرد: اجرای این حکم در این زمان به صلاح نیست و انجام آن کار اشتباهی بود.