۱۳۹۱ فروردین ۲۴, پنجشنبه

هيچ سپری توانایی جلوگیری از اصابت مو‌شکهای ما را ندارد



رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بيان اينكه هيچ سپری توانایی جلوگیری از اصابت موشك‌هاي جمهوری اسلامی را ندارد افزود: دشمنان بدانند هرگز توانایی ایستادن مقابل جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهار نظر برخي افراد در خصوص رابطه با آمریکا گفت: روزی که آمریکا مقتدر و داراي اقتصاد برتر در دنیا بود و از لحاظ قدرت نظامی، سیاست و نفوذ در افکار ملت‌ها و جوامع بین المللی، بالاترین جایگاه را در دنیا داشت؛ ما به ماهیت اصلی آمریکایی‌ها پی برده و علیه آنها قیام کردیم و با نواختن سیلی به گوش آمریکا، انقلاب خود را بنا نهاديم، لذا اكنون که آمریکا جزء ضعیف‌ترین کشورها با اقتصادی ورشکسته، قدرت نظامی تنزل يافته و بین افکار عمومی دنیا منفور است، ساده لوحانه است که در مقابل این شیطان نرمش نشان دهیم.

وی با بیان اینکه اکنون ايران به عنوان قدرت برتر شناخته مي شود، شرط هر گونه ارتباط و مذاکره با آمریکا را ابراز توبه وندامت اين كشور نسبت به تمام جنایاتی که در حق ملت ها انجام داده، پایان دادن به سلطه گری و تجاوز نظامی به کشورها و عقب نشيني نیروهای نظامی این کشور از تمام نقاط جهان دانست و افزود: زمانی که آمريكايي‌ها از درنده خویی دست برداشته وانسانیت پیشه کنند آن وقت می‌توان به مذاکره با آمریکا فکر کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصريح كرد: ما در مقابل موشک‌های دشمنان، موشک معنویت، اعتقادات و افکار متعالی اسلام را داریم که هیچ سپری نمی تواند مقابل آن بایستد.

وي ادامه داد: دکمه موشک‌های دشمن در دستان ماست و قلب‌هایی که قرار است آن موشک‌ها را شلیک کنند در کنترل ما قرار دارد، دشمنان نیز بدانند هرگز توانایی ایستادن مقابل جمهوری اسلامی ایران را ندارند.