۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۸, پنجشنبه

شاهین نجفی؛ فتوای قتل دو آخوند جنایت پیشه دیگر

آیت‌الله جعفر سبحانی، از مراجع تقلید شیعیان، اعلام کرد: «خواننده بسیار خبیثی که به امام ‌هادی توهین کرده،‌ در حقیقت مرتد و در حکم "سابّ النبی" است».

به گزارش خبرگزاری فارس در قانون مجازات اسلامی در ماده ۵۱۳ درباره "سبّ" (دشنام دادن و به کار بردن الفاظ رکیک) آمده است: «هرکس به مقدسات اسلام و یا هر یک از انبیاء عظام یا ائمه طاهرین(ع) یا حضرت صدیقه طاهره (س) اهانت نماید، اگر مشمول حکم ساب النبی باشد، اعدام می‌شود و در غیر این صورت به ‌حبس از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد.»

آیت‌الله سبحانی ، روز پنجشنبه (۲۸ اردیبهشت / ۱۷ مه) گفت، این خواننده به همه قیدوبندها پشت‌پا زده و "به‌ ساحت امام‌ هادی‌ اهانت کرده است."


آیت‌الله‌ نوری همدانی هم خواننده هتاک را مرتد دانست  

به گزارش رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، روز چهارشنبه در درس خارج خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، اهانت به مقدسات مسلمانان و شیعیان را محکوم کرد.

وی با محکوم کردن اهانت صورت گرفته از سوی یک خواننده خارج نشین به ساحت امام هادی(ع) اظهار داشت: ما شکی نداریم که هرگونه اهانت و سبّ پیامبر(ص)، حضرت فاطمه زهرا و ائمه علیهم السلام موجب ارتداد است و هر کس مرتد شد حکم او معلوم است و این فرد نیز محکوم به ارتداد است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه به تحولات کشور اسلامی بحرین اشاره و جنایات آل خلیفه و آل سعود و سرکوب مردم این کشور را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه بحرین زمانی بخشی از خاک ایران بود، طرح الحاق این کشور به عربستان سعودی را اقدامی کودکانه، نابخردانه و شکست خورده توصیف کرد و نسبت به آن واکنش نشان داد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تاکید کرد: متاسفانه کسانی که خود را خادمان حرمین شریفین می نامند، با لشکرکشی به بحرین مردم این کشور را سرکوب می کنند و ما امیدواریم خداوند ملت بحرین را از شر آنها نجات دهد.