۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۰, شنبه

زمان، زمان تشديد تحريمها عليه رژيم تهران است


گروه "اتحاد عليه ايران هسته ای"، در يک طرح چهار ماده ای خواهان تحريم کامل رژيم تهران شد. 

ارائه دهندگان اين طرح که عده ای از مقامات امنيتی سابق آمريکا هستند اعلام کردند، تحريمهای کنونی عليه رژيم تهران کافی نيست، زيرا تجربه تاريخی نشان می دهد که گام های نصف نيمه، حکومت هايی از اين دست را به تغيير مسير وادار نمی کند؛ لذا اکنون زمان، زمان تشديد تحريمها عليه رژيم تهران است. 


جمهوريخواهان سنا خواهان يک اقدام شديدتر 

روزنامه واشنگتن پست نوشت، يک لايحه سنا که در نظر داشت تحريمهای اقتصادی عليه تهران را تشديد کند روز پنجشنبه توسط جمهوريخواهان در سنا مسدود شد. جمهوريخواهان سنا گفتند خواهان يک اقدام بسا شديدتر هستند که در صورتی که رژیم تهران نپذيرد جاه طلبی های اتمی خود را مهار کند، يک تهديد صريح برای حمله نظامی را هم شامل کنند.

ليندزی گراهام سناتور با نفوذ جمهوريخواه آمريكا گفت، حزب او خواهان اضافه شدن موادی به لايحه است تا علامتی مناسب به رژیم تهران بفرستد که يک حمله نظامی در صورتی که رفتارش را تغيير ندهد، بطور جدی در نظر گرفته می شود.

اين اقدام که به لايحه جانسون-شلبی (johnson-shelby) معروف است شرکتها و دولتهايی را هم هدف قرار می دهد که در ارسال برنامه های راديو و اينترنتی اخلال می کنند يا تجهیزاتی را می دهند که برای سرکوب مخالفان به کار می روند.