۱۳۸۹ اسفند ۳, سه‌شنبه

فارس: موسوی از سال 65 با عوامل آمريكايی در ارتباط بوده

به نظر می رسد تظاهرات اعتراضی روزهای 25 بهمن و 1 اسفند آنچنان برای خامنه ای و باند ولایت گران تمام شده است که بلافاصله پس از پایان تعطیلی از صبح امروز نسبت به آن واکنش نشان دادند. خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران به نقل از سعدالله زارعی از لیدرهای اوباش و بسیج که البته وی را کارشناس مسائل سیاسی معرفی کرده مدعی شده است که موسوي از سال 65 با عوامل آمريكايي در ارتباط بوده است. باید پرسید چطور فردی نزدیک به 25 سال با آمریکا در ارتباط بوده و در نهایت شورای نگهبان، صلاحیت وی را برای کاندیداتوری ریاست جمهوری تایید کرده است!

- آخوندعلی شاهرخی، رئیس کمیسیون قضایی مجلس و سخنگوی "کمیته بررسی فتنه" امروز رسما اعلام کرد که پرونده موسوی و کروبی پیگیری شده است و با توجه به روشن بودن اتهامات درخواست ارسال پرونده آنان را به قوه قضائیه داریم. به گفته او اقدامات اخير موسوي و كروبي هيچ توجيهي ندارد چرا كه آنها به بهانه حمايت از ملت مصر و تونس حوادث 25 بهمن را برپا کردند که البته اندك بودند و ما هم هيچ حمايتي از مصر و تونس در آن روز نديديم بلكه صرفا چند 10 نفر با تشكيل اجتماعي كوچك عليه نظام و ملت شعار سر مي‌دادند.

- امروز در مجلس بر سر استیضاح وزیر نیرو بگو مگوی زیادی بین تعدادی از نمایندگان که خواستار استیضاح او بودند و هیات رئیسه مجلس که موافق استیضاح نبودند درگرفت و برای دقایقی جو مجلس را متشنج کرد.

- حسین الله کرم، لیدر لباس شخصی های نظام در اواسط دهه 70 که مدتی نیز کاردار نظامی سفارت جمهوری اسلامی در کرواسی بود امروز به اثبات دلایل فساد فی الارض قانون شکنان و سران به گفته او فتنه پرداخت و خواستار اعدام آنان شد.

روزنامه های وابسته به حکومت همچون کیهان، ایران، وطن امروز و... به سرکوب تظاهرکنندگان در لیبی پرداختند و از آن انتقاد کردند!