۱۳۸۹ اسفند ۳, سه‌شنبه

دروغگویی فالس نیوز در جهت مصادره یکی دیگر از جانباختگان

با شروع اعتراضات یک اسفند در تهران، گزارشات زیادی از شلیک مستقیم به سوی مردم در میدان هفت تیر تهران توسط شاهدان عینی مخابره شد، این گزارشات حاکی از کشته شدن حداقل یکی از شهروندان تهرانی در محل بوده  اما تا کنون هیچ تصویری از جانباختگان احتمالی به رسانه ها ارسال نشده است.

ساعتی بعد خبری از فالس نیوز در خروجی این خبرگزاری کذایی قرار گرفت که اشاره به “خودکشی” یکی از مسافرین مترو در ایستگاه میرداماد نموده بود و جالب تر اینکه تناقضاتی آشکار در این خبر قابل مشاهده  بود.

جالب اینکه فالس نیوز به نقل از محسن هاشمی (مدیر مترو تهران) سن این فرد را ۲۵ سال عنوان نموده بود اما در جایی دیگر به نقل از هاشمی  تاکید نموده بود که ” در لباس اين فرد هيچ كارتي كه هويت وي را مشخص كند وجود نداشته است” پس براستی چگونه سن متوفی دقیقا “۲۵ ساله” اعلام شده؟  تناقض آشکار دیگر در همین خبر اشاره به سن متوفی توسط پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی است که متوفی را شخصی “میانسال”معرفی نموده!

دروغ بودن این خبر زمانی بیشتر مشخص میشود که فالس نیوز حتی برای تایید  مصاحبه کذایی با محسن هاشمی – که هرگز با این بنگاه دروغ  پراکنی مصاحبه نکرده – شخص دومی را  به نام ربیعی از “مسئولان مترو”  معرفی مینماید که فقط به “تبریک عید” و نه بیش بسنده میکند!

هموطنان بار دیگر بوی توطئه شوم در کار است تا جانباخته  راه آزادی را اینبار نه به نام بسیجی بلکه به عنوان شخصی که خودکشی نموده مصادره کنند . نگذاریم که خون این هموطن پایمال شود.