۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

تظاهرات ضد حکومتی؛ آنها هستند که باید از ما بترسند

ساعت پنج به شما همشهریانم می پیوندم
ده ها دلیل برای اعتراض دارم. نبود آزادی, بیکاری, فقر, دروغگویی مسئولین, رواج رشوه, ترویج عمدی اعتیاد, خانه نشین کردن آنهایی که باعث افتخار این کشورند, کشتن و تجاوز به هموطنانم, زندانی کردن آنهایی که دوستشان دارم, دستگیری رهبرانم و ده ها دلیل دیگر. دو پا دارم و برای نشان دادن اعتراضم سه شنبه دهم اسفند به راهپیمایی می روم. ساعت پنج به شما همشهریانم می پیوندم.

****

کافی است باور کنیم آنها هستند که باید از ما بترسند نه ما از آنها !

کافی است باور کنیم بیشماریم ، کافی است به این باور برسیم که اگر همه بیاییم دیگر چه ارتشی در جهان توان مقابله با ما را دارد ؟ کافی است باهم باشیم و باهم اتحاد داشته باشیم . یادمان نرود آنها در پی قدرت و پول و ثروت برای خودشان آدم می کشند و ما برای قدرت و شوکت و سر بلندی وطنمان جان نثاری می کنیم . آری برای رسیدن به هر چیز گرانبهایی باید هزینه داد . همه جا همین گونه است . امروز نه فقط موسوی و کروبی که ایران ما را می خواند چرا که اگر امروز سکوت کنیم دیگر قرار است برای چه بر خیزیم ؟ یادمان باشد حق گرفتنی است !
 
****

هموطن، سه شنبه روز راهپیمایی سکوت نیست؛ خشم فرو خورده ات را آزاد کن!

هم وطن آزاد اندیش من. سه شنبه برای این نمی رویم که سکوت کنیم، کتک بخوریم، فحش بشنویم؛ نمی رویم که دستگیری هموطنانمان را نظاره کنیم…
می رویم که خشم فرو خورده مان را آزاد کنیم و کاخ پوشالی رژیم را بر سرشان خراب کنیم. دیگر هیچ بهانه ای نداریم که سنگ در جیب به تظاهرات نرویم.دیگر هیچ دلیلی نیست که بهشان مهلت دهیم و برای زن و بچه شان دل بسوزانیم که اگر زن و بچه داشتند اینگونه زنان را بی شوهر و کودکان را یتیم نمی کردند.
دیگر نگران جنگ تبلیغاتی مزدوران نباش که اگر کارساز بود به فتنه (به قول خودشان) مرده بود.آنکه با سبز است سیمای میلی را می بیند و به تکاپوی بی حاصلشان می خندد و خللی در افکارش ایجاد نمی شود؛ چون به راهی که می رود معتقد است.
سه شنبه تنها یک نکته را در ذهنت نگه دار:
میرحسین موسوی و کروبی ممکن است هم اکنون زیر دست حرامیانی همچون شریعتمداری ضحاک و مزدوران خوک صفتش باشند پس برای هر توهینی که به آنها می کنند یک سنگ به سوی این حرامیان پرتاب کن!