۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

سایت لباس شخصیها: مردم در خیابان برای خرید نوروزی

به گزارش سایت کلمه، سایت رجانیوز (لباس شخصی ها) در گزارشی از وضعیت امروز تهران، نوشت: در خیابان هایی که به عنوان محل قرار آشوب طلبان معرفی شده، مردم مانند روزهای گذشته مشغول خریدهای نوروزی و انجام دیگر کارهای خود هستند.

وزیر اطلاعات هم هفته پیش گفته بود که در روز ۲۵ بهمن هیچ تجمع اعتراضی در کار نبوده و تنها مردم برای خرید به میدان انقلاب و خیابان آزادی رفته بودند.

این موضوع باعث شد برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی، در میان ایرادات گسترده‌ای که از اظهارات وزیر اطلاعات گرفته بودند، به این نکته هم اشاره کرده که از قضا نه در میدان انقلاب مرکز خریدی وجود دارد و نه در تمام مسیر خیابان آزادی تا میدان آزادی!

از همین رو بود که برخی فعالان فضای مجازی این عبارت را در پیام‌هایی بین خود رد و بدل کردند که: ما به خرید می‌رویم تا آزادی بخریم، حتی به بهای جان!

گزارش رجانیوز که به نقل از شبکه ایران، سایت وابسته به روزنامه دولتی ایران، منتشر شده، همچنین معترضان را اسرائیلی خوانده و آنها را متهم کرده که قصد انحراف افکار عمومی دنیا از انقلاب های مردم مسلمان منطقه به سمت ایران را دارند.

جالب است که درست همین امروز علی عبدالله صالح، دیکتاتور یمن، نیز مخالفانش را اسرائیلی و آمریکایی نامیده و گفته بود که یمن، مصر و تونس نیست. پیش از او هم معمر قذافی، دیکتاتور لیبی، مخالفانش را مزدور بیگانه توصیف کرده بود.